24.11.04

Godverdomme

8 dagen, 8 stomme, idiote dagen. Met 10 zou ik ontgoocheld zijn, met 12 zou ik blij zijn, met 14 zou ik over the moon zijn.
Maar 8 korte dagen....
8 dagen een verhoogde temperatuur. En op dag 9 tuimelt de curve weer naar beneden.
Het feit dat dit betekent dat ik uiteraard weer eens niet zwanger ben doet er niet toe. Ik wil gewoon dat mijn lijf weer werkt. Want op deze manier word ik nooit zwanger.
Op de koop toe heb ik vanmiddag een heel erg belangrijke vergadering en heb ik dus vanmorgen een halfuur voor mijn kleerkast gestaan om te beslissen wat ik moest aandoen. Sexy rok en hoge laarzen? Klassieke broek en klassieke trui? Jeans en coltrui? Haren los in de wind, klassiek opgestoken of 2 lieve vlechtjes?
En dan te denken dat de meerderheid van de mannen aan de vergadertafel vanmiddag homo’s zijn...
Dus uiteindelijk gekozen voor glanzende nachtblauwe broek waar mijn kwabbige hormonenbuik (excuses, excuses ... maar er liggen hier wel overblijfselen van 2 croissants op mijn bureau) niet te veel in te zien is en zacht wit truitje. Lief en klassiek. Ik zal het van mijn fabuleuze verstand en dossierkennis moeten hebben om mijn job te redden.
Zucht...