20.11.04

mindblowing

en toen in het tumult van de vrijdagavond, de vakbondsvergaderingen op het werk, de leuke vooruitzichten van de vriendin die langs zou komen vanavond voor some serious chatting is de wereld even blijven stil staan.

lieve vrienden waarvan we niet wisten dat ze lotgenoten waren hebben onze ergste vrees meegemaakt. Na jaren proberen toch zwanger om het dan te moeten afgeven net op het moment dat jullie het wereldkundig zouden maken.

het besef dat jullie misschien al even lang met dezelfde pijn rondlopen als wij en dat wij steeds op jullie konden steunen bij een ontgoocheling maar wij niet wisten dat jullie hetzelfde meemaakten doet mijn hart en verstand stil staan.

het gaat mijn nochthans redelijk uitgebreide verstand te boven. Het is zo groot dat ik het niet kan omvatten, niet kan bevatten.

ik wens jullie alles toe

ik ben er niet goed van

voor de eerste keer in 4 jaar gaat het eens niet om mij in mijn hoofd. Een nieuwe en niet zo leuke gewaarwording

ik denk aan jullie


de herfst is vandaag officieel begonnen hier

xxx