2.11.04

zo'n dagje

holadihé, ik ben er nog
geen tijd gehad om te obsessen over mezelf en mijn lijf en mijn word ik ooit mama geratel
geen tijd gehad om veel tijd aan mezelf te besteden, mijn gedachten en gevoelens te analyseren

vorige week is 1 van de directieleden die bij mij werkte ontslagen
morgen wanneer we terug beginnen werken na onze 4 weekenddagen vrees ik dat een andere collega van mij niet meer zal komen opdagen
komt ze wel dan wordt ze in december buitengesmeten
heb ook mijn vorige baas aan de lijn gehad (rillingen lopen nog steeds over mijn rug als ik aan haar denk)over wat er nu weer aan de hand was bij ons ....
de vakbonden zouden een actie moeten gehouden hebben tijdens de première in antwerpen maar heb er niets over gezien of gehoord
heb geen zin om morgen vrolijk naar het werk te gaan
heb ook geen zin om ander werk te gaan zoeken
mijn contract loopt nog tot juni, dus heb nog wel even
misschien toch overwegen om mijn gebazzel uit te geven
(heet van de naald: heb een vraag gekregen om mijn schrijfsels uit te geven ... best grappig)

op de koop toe kan ik me eigenlijk geen dag verlof veroorloven (en ik kan ook niet gaan werken, want 2 november is bij ons ook een officiële feestdag, dus gebouw is gesloten) omdat ik massief veel dingen moet afwerken tegen zondag

en tegen maandag de 15de vermits ik volgende week verlof neem om mijn keuken te schilderen

en naast dit alles is het vandaag verkiezingen in dat grote land aan de andere kant van het water. wat me toch een beetje zenuwachtig maakt.
heel erg zenuwachtig eigenlijk. en een beetje emotioneel