2.2.06

Fellow countrymen and women

oef, ze is daar weer! Maar ze heeft niet veel te vertellen.
Alleen dat mijn mailprogramma gecrasht is en ik dus heel veel emailadressen kwijtben.

Dus hierbij een oproep voor diegenen die al lang niets meer van mij gehoord hebben. Please mail mij zodat ik jullie weer tot mijn kring van virtuele contacten kan rekenen. Deze optroep geld ook voor mensen die hier regelmatig een woordje achterlaten, maar van wie ik geen gegevens heb.

sailingchick_1@hotmail.com

Een tweede oproep
wie heeft er zin zich te engageren in een vereniging om en rond vruchtbaarheid in al zijn facetten. Gevraagd is een beetje energie, beloofd is tonnen fun en het gevoel uw medemens te helpen ;-) Mail me en ik vertel je meer.

sailingchick_1@hotmail.com

Voilakes, beloofd .... binnen niet al te lange tijd geef ik er hier nog eens een lap op