24.9.04

One busy chipmunk

oeps, druk druk druk druk.
Weet niet meer hoe mijn huis er uitziet, weet alleen nog de weg naar mijn bed. Vanmorgen er uit .... vanavond als ik gedaan heb met werken er weer in. En morgen op 8u weer op het appel. Hip hip hoera voor de opening van het culturele seizoen!!!!

Ondertussen ben ik ook volop aan het ovuleren. Maar door de drukte dus niet echt veel kans to get jiggy with it. Geen kans op zwangerschap deze maand. Daar kunnen we ook wel mee leven, voor 1 keertje ;o)

Oeps, afsluiten, mijn negen uur afspraak is gearriveerd. Nog snel een slok koffie en de kruimels van de croissants van mijn bloes vegen en we kunnen er weer invliegen (moet ik nog de nadruk leggen op het feit dat gezond eten de laatste dagen ook onmogelijk is??? Laat maar komen de koffie en de opwarmmaaltijden)