2.9.04

Welkom bij de laatste dagen

En ja, de bedoeling was dat ik vanaf nu verbaasd zou worden door het arriveren van mijn rode vrienden from hell, maar dat was buiten meneer Pro en al zijn Gesteronnetjes gedacht (denk aan Eddy Wally en zijn achtergronddanseresjes .... maar dan met satanische pakjes aan).
Vaarwel utrogestan capsulles, welkom natuurechte progesteron-hormonen.

En wat een verschil it is .... NOT

Doodmoe, pijnlijke borsten, kramperige baarmoeder, vulkaankraters van puisten in mijn gezicht (en in mijn neus au au au au au au).

Dan maar even in mijn agenda gezocht wanneer deze piek van hormonen weer naar beneden zou moeten tuimelen en als mijn berekeningen correct zijn, zitten we momenteel op de achtbaan op het hoogste punt vooraleer we met een dodelijke snelheid naar beneden duiken (joechei).

Ik haat het als mijn lichaan goed werkt!!!!! (cynisme – cynisme – cynisme)